23 Ağustos 2019 Cuma

Yaz Dizileri 2019



İlk yazım "Yaz Dizileri 2017"ydi.
O günden bugüne pek bir kademe atlayamadım hala daha bir avuç insan okuyor yazılarımı ama olsun, ben seviyorum buraya girip bir şeyler karalamayı.

Neyse konumuza dönelim.
Bu sene yaz dizileri pek bir tatsız.
O kadar tatsız ki evde televizyon açmıyoruz bile.
Haftanın bir günü televizyon başına oturuyorum sadece.
O zaman bakalım hangileri tatlı, hangileri tatsızmış :)

Afili Aşk


Çağlar Ertuğrul sevgimden dolayı Afili Aşk izleyeceğim kesindi ama izlerken bu kadar beğeneceğimi, kahkahalar atacağımı düşünmemiştim.


Çağlarcım Kerem rolüyle harikalar yaratıyor doğrusu.
Kendisi komedi oynamak istediğini hep söylerdi ama bu kadar başarılı olacağını beklemiyordum.
Nerede Fazilet Hanım'da nefret ettiği bir rol olduğuna emin olduğum Yağız'ı oynayan Çağlar nerede romantik komedide oynayan Çağlar fafasfa


Burcu Özberk de diğer işlerine göre oldukça başarılı.
Bence Kerem ile Ayşe çok iyi bir yaz çifti oldular.


Dizide gözüme çarpan diğer karakter ise Kerem'in kankası Volkan rolüyle Serkay Tütüncü.
Kendisini Survivor'dan bilir, severdik.
Bu role de cuk oturmuş, çok iyi olmuş.
Belki seneye bir yaz dizisinde onu başrol görürüz.
O ışık, yetenek ve yakışıklılık var gibi duruyor.

Sonuç olarak sadece çarşamba günleri oturup Afili Aşk izliyorum.
Kışın da devam edecek gibi duruyor.

Her Yerde Sen


Bir diğer yaz dizimizde başrolleri Aybüke Pusat ve Furkan Andıç paylaşıyor.
Dizi başlangıç konusu itibariyle gayet güzel.
İki kişinin aynı evi satın alması, aynı yerde çalışmaları falan filan bolca malzemenin çıkacağı bir konu.
Ancak çoook abartılı sahneler, abartılı olaylar oluyor. 
Bunlara dayanamayıp dizinin tamamını izlemiyorum.
Genelde youtube ya da instagramdan kesit kesit izliyorum.
Ne kadar saçma olursa olsun tatlı kapışmalı aşkların hastasıyız ne yapalım dasfasfa


Aybüke Pusat kış dizilerinden tekrar yaz dizilerine transfer oldu. Bu biraz üzdü beni. 
Şahin Tepesi'nde çok sevmiştim onu. 
Bu dizide bazı sahnelerde genel yaz dizilerinin abartılı konusundan dolayı oyunculuğunu bir tık yapmacık buldum.
Size öyle geliyor mu bilmiyorum ama Aybükecim bana aşırı güzel ve tatlı geliyor.

Kimse Bilmez


İlk iki diziden sonra bir an düşündüm başka ne dizi vardı diye.
Çok az izlediğim için diğerleri aklıma hayli zor geldi.
Bunlardan biri Keremcem ve Özgü Kaya'nın başrollerinde yer aldığı Kimse Bilmez.

Dizinin ilk bölümünde kızın evinde namaz kılan Keremcem'i gördüğünde "Hocam, evde de mi namaz kılınıyor?" diye sorması beni benden aldı.
Bir insanın bu detayı bilmemesi ve hoca diye bildiği adamın kabus görmesine şaşırması için fanusta yaşaması gerektiğini düşünüyorum.
Neyse bu dizinin saçma özelliklerinden sadece birisi asfasfas

Pilot karakteriyle Burak Serdar Şanal diziyi izleten tek şey olabilir.
-Bana o bile izletmedi ama olsun-

Can Evim


Herhalde yaz döneminde izleyiciye iki dizi sunan tek kanal Atv oldu.
Keşke yapmasaydın be atv keşkeee.
Başrollerinde Biran Damla Yılmaz, Aras Aydın ve Özgür Çevik'in yer aldığı diziye sadece ilk bölümünü izleyecek kadar dayanabildim.
Aras Aydın ve Özgür Çevik'i severim ama sırf onları izlemek için bu eziyeti çekemedim.



Eziyet ne mi?
Biran Damla Yılmaz eziyetiiiiii.
Ya da oynadığı rol olan Ceylan'ın eziyeti.
O kadar bayık bayık oynuyor cidden kanal karıştırırken rastlamaktan bile korkuyorum.
Rolü belki öyle oynamasını söylüyorlar bilimiyorum ama kim söylüyorsa keşke onu dinlemeseydi.
-Yazılarımı sadece 3-5 kişi okuduğu için ünlü linci yapabilirim bence asfasfas-

Benim Tatlı Yalanım


Ayyy bu diziyi unutmuşum dasfasfas.
Furkan Palalı ve Aslı Bekiroğlu'nun yer aldığı diziyi de sevdiğimi söyleyemeyeceğim.
Ama atv dizileri kadar da nefret de etmedim, yine de açıp izlemiyorum.
Furkan Palalı'yı sevsem de Aslı Bekiroğlu'na bir türlü ısınamadım.
Bir de lütfen o kötü sesiyle Aslı'ya şarkı söyletmesinler lütfeeeeen.



Yine diziler açısından sönük bir yaz geçirdik.
Seneye daha iyileriyle görüşmek üzereeeee...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder