5 Haziran 2018 Salı

Bir Yeni Survivor : Anıl Berk Baki


Survivor bu yıl da her yıl olduğu gibi hız kesmeden devam ediyor.Bu yıl bir All Star senesi.Yarışmacıların bir kısmı All Star'dan oluşurken bir kısmı da yeni gönüllülerden oluşuyordu.Gönüllülerin en iddialı yarışmacısı Anıl Berk Baki.



 Yıllardır haftanın 5-6 günü survivor izleyen biri olarak her yıl birini desteklerim.Geçen yıl Ogeday evimizin oğlu olmuştu.Annem onu neredeyse kendi oğlu gibi seviyordu izlerken.Bu yıl da evimizin oğlu Anıl Berk Baki oldu.



27 yaşındaki Anıl, milli yelkenci. Anıl'ın efendiliği, sabırlı oluşu, oyun performansı onun sevme nedenlerimizden sadece bir kaçı.

Survivor 2018 başlarında izlemiyordum ama baktım annem  Anıl'ın ne kadar efendi ne kadar iyi bir çocuk olduğundan bahsedip duruyor.Ben de baskılara karşı koyamadım ve birden kendimi Anıl'ı tutarken buluverdim.




Yarışmanın daha başlarında takımındaki 8 kişi birden, ortada hiçbir şey yokken Anıl'ı yazdılar.Yazma bahaneleri olarak da Anıl'ın çok egolu olduğunu, onlarla konuşmadığını ve bencil olduğunu söylediler ki bizim izlediğimize, gördüğümüze göre de Anıl tüm bu söylenenlerin tam tersiydi.
Üstelik gönüllüler takımı üst üste oyun kaybettikleri, aç kaldıkları bir dönemde takımın en iyi, en çok oyun alan yarışmacısını göndermeye çalıştılar.



Anıl'ın söylediği gibi 'herkes ondan vebalı gibi kaçarken' o adada yanlız kaldı.Böyle olunca annem gibi bir çok teyzeciğimiz Anıl'ı pek bi sevdiler.O 8 kişi aslında Anıl'ı yazarak onun kitlesinin kat be kat artmasını sağladılar.



Yarışmanın başlarında bir oyunda Anıl kaybederek benche geldiğinde matarasını alıp sinirle uzaklara atmıştı.Oradan Anıl'dan nefret eden, "Anıl ne yapsa bana batıyor." diyen yarışmacıların hepsi sanki Anıl matarayı uzaklara değil de kafalarına atmış gibi bir tepki vermişti.Diğer takıma baktığımızda buna benzer bir olay Merve yapmıştı.Oyundan sonra gelip bütün mataraları atmıştı ve arkadaşları ona tek bir laf bile etmedi ama Anıl matara fırlatınca Gönüllüler takımı ayaklanıyor.



Yine bir gün oyun kaybederek sinirle gelip benche ayağıyla vuruyor ve Cumali "Ne yapıyorsun sen, deli misin?" gibi şeyler söylüyor. Anıl hiç bir suçu olmamasına rağmen gelip Cumali'den özür diliyor.Sonra yine nedense egolu oluyor!!!



Çocuk oyun kazanıyor.Millet kızıyor diye sesini bile çıkarmadan gelip benchine oturuyor.Oyun kaybettiğinde benche gelip "Özür dilerim arkadaşlar." deyip oturuyor.Evet arkadaşlar gerçekte bunlar
bayağı bencilce hareketler!



Ama ne oldu? Anıl'ı yazan, ondan nefret eden, sürekli onu hedef gösteren herkes bir bir gitti.Bu yıl ilk kez Survivor'a katılan yarışmacılardan sadece ikisi kaldı şuan.Biri Anıl, biri Mustafa Kemal.Ancak Ünlüler dokunulmazlığı kaybedip, Mustafa Kemal de bireysel dokunulmazlığı alamadığı ilk anda gidecek kişi Mustafa Kemal olacaktır. Anıl'ı ise inşallah Kıbrıs'da göreceğiz :))



Survivor 2018 yılı All Star ve Gönüllüler olarak başladı.Sonra baktı Acun Gönüllüler bütün oyunları kaybediyor, açlıktan ölücek insanlar."Durun! Biz takımları karıştıracağız." dedi ve Hilmicem, Murat, Damla üçlüsü Gönüllüler Takımı'na geçti.Takımda bir başına, yanlız dolaşan Anılcığım hemen gitti akranlarıyla arkadaş oldu.Anıl'ın yeni gelenlerle arkadaşlık yapması bile olay oldu.
Yahu siz değil miydiniz 8 kişi Anıl'ı yazan, çocuğa bir matara fırlattı diye demediğini bırakmayan, bencil, egolu diyen? Ee şimdi Anıl yeni gelenlerle arkadaş olduysa nolmuş?
Ayrıca Hilmicem, Murat, Damla hepsi Anıl yaşlarında ve gerçekten onun kafasından olan, eğitimli, genç, akıllı, uslu, gencecik çocuklar.Gönüllüler'in geri kalan isimleri ise Anıl'ın anlaşabileceği karakterlerden çok uzaklar.



Kendi takımında onu yazanlar bir bir gitti, artık yeni gelenlerle mutlular, oyun kazanıyorlar derken bu sefer karşı takımdan Turabi Anıl'a taktı.Anıl ile hiçbir diyaloğu, olay olmaması rağmen birden düşman listesine Anıl'ı ekledi.Çünkü düşman listesinde Survivor'ın başlarında sadece Hakan vardı ve baktı ki Anıl onun için güçlü bir rakim "Dur ben Anıl'a da bir düşman olayım." dedi. 

Sürekli oyunlarda sataşmalarına Anıl hiç sesini çıkarmadı.Öyle ki bu konuda takım arkadaşı Damla ona kızarken ben de aynı şekilde kızdım."Bu kadar olmaz ki ama!" dedim, konuşup kendini savunmasını istedim.Kazandıkları İstanbul ödülünde panoramada yarışmacılara sorulan "Sizce biz sizi en çok hangi konuda eletirmişisizdir?"sorusuna Anıl tam da beni ona en çok kızdığım şey olan bundan bahsetti.




"Bazen polemiklerden kaçmak için daha sabırlı davrandım.Cevap vermek yerine, olayı büyütmek yerine sustum." dedi ve  "Edepli edebinden susar, edepsiz susturduğunu sanar." diyerek öyle güzel bir laf etti ki gerçekten ben de "Helal olsun be Anıl!" dedim.

Survivor'ın haftanın altı akşamı olması yetmiyor gibi bir de sabah, öğle, gece survivor panoramalar, ekstralar oluyor.Başlarda bana çok saçma gelse de sonra survivor izleyen biri kendini ister istemez panorama izlerken buluyor.
En keyif alarak izlediğim ise sabahları Hakan Ural, İhsan Tarkan ve Nur Tuğba Algül'ün sunduğu panoramadır.İhsan Tarkan'ın yorumlarını çok beğeniyorum.Gerçekten tamamen objektif olarak, çok iyi yorumlar yapıyor.Bir Hakan Ural, iki de Survivor Extra'da yorumcu olan Murat Özarı beni acayip güldürüyor.Murat Özarı geceleri günün anlam ve önemini belirten şiirini okurken kahkaha attığım oluyor dasfgsdg.




Anıl'dan bahsederken panoramalara nereden mi geldik? Yorumculardan Hakan Ural'ın Anıl sevgisinden bahsedecektim, hep o yüzden girdik bu konulara. Hakan Ural ilk günden beri Anıl'ı çok seviyor, destekliyor ve bunu açıkça gösteriyor da.Öyle ki Gönüllüler İstanbul'a gelme ödülünü kazanıp panoramaya katıldıklarında Anıl'a "Oğlum, koçum benim! Kıymetimi bil he." diye sarılmalarından, öpmelerinden Anıl da bunu anlamıştır.

Bir yerde "Daha ne yapsın bu çocuk? Kanat taksak uçucak." demişliği bile vardır. :)



Bir de sevgili İhsan Tarkan, aslında kadroda yedek yarışmacı olan Anıl Berk Baki'yi "Bu çocuk mutlaka olmalı." diyerek ana yarışmacılara ekletmiş.Kendisine teşekkürlerimizi iletiyoruz.Üstteki fotoğraftada "Ne iyi yapmışım." der gibi Anıl'a gururla bakan bir adam görüyoruz. 



Geçen haftalarda oynanan bir dokunulmazlık oyununda önde giderlerken Ünlüler birden şaha kalkarak onlara yetiştiler ve oyun 9-9 oldu.Best off'a çıkmadan bütün Gönüllüler takımı mutsuz, kaybettiklerinden çok emin, başları önde benchte otururken bir tek Anıl "Daha oyun bitmedi." diyor.Benchi ayağa kaldırıyor ve best off'a çıkıp geriden gelen -4 ile başlayan takımına dokunulmazlığı kazandırıyor.Ki bunu ilk yapışı da değil, bir çok oyunda Anıl'ın benchtekileri ayağa kaldırdığını, oynayan oyuncuya tüm kalbiyle ve sesiyle destek verdiğini görüyoruz.



"Ne kadar geriye düşersek düşelim şu anları hatırlayalım."

Görüyorsunuz anlatmaya gerek bile yok görüyorsunuz dasfasfsdafasd



Son zamanlarda artan bir performansı var.Bir kaç haftadır performans ikincisi oluyor.Best off'lara çıkıyor.Zaten tüm 2018 Survivor'ın en çok oyuna çıkan yarışmacıymış.Aaa bu çocuk daha ne yapsın ama? Hakan Ural'ın da dediği gibi melek gibi dasfdsgsdgasd



Bir de Anılcığım Galatasaray Lisesi mezunu, Yeditepe Üniversitesi'nde okumuş.Türkiye'nin en iyi lise ve üniversitelerinde birinde okumuş olmanın verdiği kaliteyi çok net yansıtıyor.Geniş bir genel kültürü ve kelime haznesi olduğunu da Anlat Bakalım izlerken görüyoruz.



Aile hakkında konuşurken, iletişim oyununu kazanıp onlarla konuşurken, İstanbul'a gidip ailesine kavuştuğunda ağlayan Anıl'ın aslında ne kadar duygusal olduğunu da görüyoruz.



Anıl'ın Kıbrıs'a gideceğini düşünüyorum ama şampiyon olacağını düşünmüyorum.Eğer All Star senesinde yarışmasaydı, yarıştığı sene Hilmicem, Turabi, Adem gibi çok güçlü rakipler olmasaydı kesinlikle o şampiyonluk Anıl'ındı.



Ama kim bilir belki o son iki koltuktan birinde oturur.Gönül ister ki birinde Anıl, diğerinde Hilmicem otursun.Zaten Anıl'ın kazanamayacağını düşündüğüm için şampiyonluk favorim Hilmicem.Ona da şimdi otursam bir Anıl kadar övgü yazısı yazarım.



Aaa bir de kendisinin ne kadar yakışıklı olduğundan bahsetmeyi unutmuşum yahu. Bir de sevgilisi var, Allah sahibine bağışlasın asfafsdf. Gerçi yakışıklılık dedim mi benim favorim Hilmicem İntepe'dir, kendisini pek bi severim.



Alakasız ama yine de yakışıklılar yakışıklısı canım Hilmicemciğimi de koymak istedim.Yazım onsuz olmasın dasfsafsadfgasd ❤️

 Aman ne övdüm be Anıl'ı dasfsfsdfds.Ne yapayım ama çocuk da cidden övülecek biri.Öv öv bitmedi maşallahhh.




Anıl'ın şampiyon olacağını sanmıyorum dedim ama geçen yıl final gecesini izlerken de annemle Adem'in birinci olacağından çok emindik.Ogeday şampiyon olamayacak diye üzülüyorduk.Hatta "Acaba finali izlemesek de Ogeday'ın o üzgün halini görmesek mi" bile dedik.Ama sonuç bizi çook mutlu eden bir sürpriz oldu.İnşallah bu yıl da yANILırız. (Off bu ne ergence oldu yav)


Veee son olarak her panoramada her gelene sorulan artık sunucuların bile sormaktan sıkıldığı soruyla yazımı bitirmek istiyorum.


"Bu 8 kişi Anıl'ı neden yazdı?" 😃


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder