12 Eylül 2017 Salı

Bir Yeni Yakışıklı: Çağlar Ertuğrul


 Jake Gylenhaal’ın Türkiye şubesi Çağlar Ertuğrul 💖

    Kendisi 1987 doğumlu, Koç Üniversitesi Makine Mühendisliği mezunuymuş.Yarın bir gün oyunculuğu bıraksa bile altın bileziği var yani adamın.Maşallah maşallah daha ilk dakikadan artı 10 point ✔


Ben kendisini ilk Benim İçin Üzülme'de izledim.Zaten bu da onun ilk dizisiymiş.Diziyi izler izlemez kendisi yakışıklı radarıma girmişti.O gün bugündür pek severim.



Daha Benim İçin Üzülme'de oynamadan Dağ filminde başrolu oynamış.Film o kadar beğenildi ki arkasından birincisinden çok daha iyi olan Dağ 2 filmi çekildi.Belki birincisi, ikincisinin yanında sönük kalabilir ama yine de onun yeri başkadır bende.

Dağ 1 ve 2 o kadar tuttu ki hatta, yapımcılar biz neden bunun dizisini yapmıyoruz dediler de bu sezon izlediğimiz Sözler, Savaşcılar vs. böyle böyle çıktı bence.



Bir arada Boynu Bükükler adlı dünyanın en saçma lise dizisi sayılabilecek bir dizisinde oynamış.Valla bence şuan kendi bile pişmandır bu dizide oynadığından dasdfasfas.



Kendisine jön rollerini gelmesinden sıkılmış bir de komedi deneyeyim demiş ve geçtiğimiz yıl Biz Size Döneriz adlı bir gençlik komedisinde oynadı.Sinemada izleyemedim ve sanırım hala dvd'si de çıkmadığı için kendisini bu rolde izleyemememin üzüntüsünü yaşıyorum.


Şuanda hala devam eden Fazilet Hanım ve Kızları'nda Yağız Egemen'i canlandırıyor.Ben böyle dizilerde iş adamı, ciddi, mesafeli ama kibar ve aslında sert görüntüsünün altında pamuk kalpli olan adamlara bayılıyorum.Ahaa Yağız Egemen de böyle ♡

Başlarda dizinin sadece Yağız Egemenli sahnelerini izliyordum.Sonra bir baktım youtube çukurunda bütün bölümü izlemişim.YağHaz Fan Club olmuşum istemsizce.Hiç farkında değilim dasfasfas.

Bir kaç gün için de 2. sezonu başlayacak olan dizinin fragmanlarından YağHaz fışkırıyor.Çok mutlu edici 😉



Çağlarcığımı zaten seviyordum ama Yağız Egemen karakterini o kadar sevdim ki otomatik olarak ona da sevgim arttı.Yağızcığım akıllı, çalışkan, yakışıklı Egemenlerin altın çocuğu ⭐

Ama Yağızcığım Egemenciğim bas bas bağırıyor ben altın çocuk istemedim diye.Kendisinin dizide bir sahnesi var ki oyunculuğunun da ne kadar iyi olduğu bu sahneyle çok iyi görüyoruz. Şuralara bir yerlere tıklayıp neyden bahsettiğimi görebilirsiniz .

Bir de kendisinin kırk yılda bir video attığı bir  youtube kanalı var.Dizide ne kadar ciddi biriyse gerçekte de bir o kadar komik biri gibi.Azıcık gülmek için girip bir bakmanızı tavsiye ederim.





Adam hem yakışıklı, hem komik, hem oyuncu, hem mühendis...Ooo daha ne olsun yahuuu  😏 

x

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder