12 Eylül 2017 Salı

Bir Yeni Güzel: Ayça Ayşin Turan


Şu sıralar en beğendiğim genç kadın oyunculardan biri Ayça Ayşin Turan.

Meryem dizisinde oyunculuğuyla, güzelliğiyle döktürüyor.



Kendisini ilk Alp Kırşan'ın karısı Zeynep Dörtkardeşler ve Cem Kılıç'ın başrolunu oynadığı Dinle Sevgili adlı günlük dizide psikolojik sorunları olan bir kızı canlandırırken izlemiştik.Dizi her günlük dizinin olduğu gibi aşırı saçma bir senaryoya sahipti.Başrolleri yok oldu gitti fakat bize arka planda çok güzel bir oyuncu kazandırdı.


Bundan sonra tanınmasını sağlayan iş sanırım Karagül oldu.Karagül başlarda ailecek çok severek, merakla izlediğimiz bir diziydi.İkinci sezonda artık sıkmaya başlayınca annemle ben bıraktık ama sadık bir izleyici olan babam hala izlemeye devam etmişti.Ayça Ayşin Turan'ın canlandırdığı Ada karakteri dizide sürekli bağırdığı için bana aşırı itici gelirdi.Her bölüm her bölüm yeter yahu diye isyan ederdim diziyi izlerken.


Bir de Karagül izlerken Mert Yazıcıoğlu'na bayılırdım.Ada ve Baran'ın kardeş kardeş atışmalarını da çok severdim.Gerçi çoğunlukla kardeş kardeş atışmazlardı ama olsun.




Sonrasında Özcan Deniz'in filmi Sevimli Tehlike'de Şükrü Özyıldız ile oynadı.Annem Şükrü Özyıldız'a aşık olduğu için herhalde bu filmi her tv'de çıktığında izliyoruz.Ev ahalisi isyan etse de annem Şükrü Özyıldız Fan Club üyesi olarak bizi asla dinlemiyor.Neyse eğlenceli, tatliş bir film kendisi.Aynı film gibi Ayça'nın (her seferinde adını soyadını yazmak çok yorucu ya) oynadığı Zeliş karakteri de saf ve tatlı bir kızımız. Film güzel ama benim gibi 31241 kez izleyince bir bıkkınlık geliyor tabi.


Sadece bir kaç bölüm süren Altınsoylar dizisinde Aras Aydın ile oynadı.Ben diziyi gayet severek izlemiştim ama hemencecik rating kurbanı oldu ve bitti.Ayça Ayşin Turan ve Aras Aydın arasında sevgili dedikoduları çıkmıştı lakin doğru muydu yoksa yalan mıdır bilemeyeceğim.Bir ara ikisinin de insta hesaplarında beraber fotoğrafları vardı ama sonra ikisi de kaldırdı.Bu sevgili olup ayrılma ihtimallerini artırıyor.Stalklarım sonucu bunu çıkardım.


Şuanda severek izlediğim Meryem dizisinde başrol oynuyor.Çok güzel, aşırı iyi kalpli bir kız olan Meryem'i canlandırıyor.

Annemle ben hobi olarak dizileri izlerken bu oyuncunun yerine kim olabilirdi diye konuşuruz (Ne kadar işsiz anne kızız biz ya). Meryem'i izlerken de bunu yapalım dedik ama Ayça role o kadar cuk oturmuş ki ben başka birini düşünemedim bile.Ama bence partneri Furkan Andıç yerine başkası olabilirdi.Anneciğimle oturduk, konuştuk ve Furkan Andıç yerine Şükrü Özyıldız'ın role cuk oturacağını düşündük.Keşke o olsaymış ama Furkan Andıç ile idare edeceğiz artık.


Kanal D'nin yeni sezon tanıtımında bu ne güzellik Ayçacım. Vallahi erkek olsam aşık olmuştum.Zaten 20li yaşlarda bir erkek kuzenim kendisine aşık olmuş teyzeme "Anne bana hemen bunun gibi kız bul" diyormuş fasfsdgasdg



Hemcinsimden birini bu kadar övmek yeter yahu. Neyse kendisi hemşehrim sayılır, Sinopluymuş.O yüzden bu kadar kanım kaynadı belki de :) Ama yeter bu kadar övmek. Goodbyeee 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder