17 Temmuz 2018 Salı

Fazilet Hanım ve Kızları - YağHaz Sahneleri Top 10



Fazilet Hanım ve Kızları bitti fakat benim YağHaz sevgim bitmedi.Sürekli Yağız ve Hazan sahneleri izleyip duruyorum.Böyle manyağa bağlamışken YağHaz sahnelerinin en güzellerini seçeyim dedim.Önce yazıya Top 10 diye başlamıştım ama sonra baktım 20 tane sahne koymuşum dasfsafasfg. 
Neredeyse bütün yanyana oldukları sahneleri koymuşum farkında olmadan, zaten dizide yan yana oldukları sahne çok da konuştukları, romantik sahne sayısı  3-5 tane.

Sahneleri önem sırasına veya bölüm sırasına göre değil de ben de bıraktıkları etkiye göre sıraladım.Özellikle ilk 10 boş vakitlerimde açıp açıp izlediğim, artık manyağa bağladığım videolardı.




20 - Mutlu Bir Son...


Ahh ahh sen 50 bölüm kavuşmalarını bekle sana böyle küçücük bir sahne ile veda etsinler.Olacak şey mi? Oldu işte malesef...Sırma Hanımcım yaptı ve oldu fsdfasgas.

Bizler daha iyi bir final sahnesi hak ettiğimiz için bu videomuzu listemin en sonuna koydum çünkü beni asla tatmin etmedi.Buraya bile koymayacaktım da yanaktan öpme falan var, parmaklardaki yüzükler hatırına koydum. 

 19 - Bunu Unuttun Pislik


Final bölümünden 3. bölüme hızlı bir geriye dönüş yaptık. Zaman geriye aksıııınn dasfasfsdfs.

Ne günlerdi be??
Bırak birbirlerine aşık olmayı bırak ikisi de birbirlerinden tiksiniyordu.Biz bu sahnelerde bile YağHaz dedik ya helal bize. Alkışlar YağHazcılara gelsin dasfasfafa 👏

18 - Bu Gecenin İzini Unutma


İşte birbirlerini ilk gördükleri an...

"Anandan doğduğuna pişman ederim seni!" dedikten iki saniye sonra Yağız'ın telefonu çalar ve annesinin öldüğünü öğrenir.Bu nasıl bedduadır Hazan? Gerçekleşmesi iki saniye sürdü.


17 - Duygusal Anlar


"Parmak mendili" ni unutur muyuz? Ahh ahh Yağız'ın ilk aşık olmaya başladığı zamanlardı fakat Hazan hala Sinan da Sinan diye ağlıyordu.

16 - Yağız'a Ağır Tokat


Bu sahnenin en sevdiğim yanı Hazan'a şok etkisi yaratmasıydı.Babasının Yağız'a hiç hak etmediği bir tokat atması Hazan'ın aşkından kaçmaktan çok onun arkası durması gerektiğini göstermişti.

15 - Ben Senin Kardeşini Sevdim


Ühü ühüüüüü :(

Sen git adamın omzunda ben senin kardeşini sevdim diye diye ağla sonra aşık ol.
Sana da kocaman bir alkış Hazan Çamkıran 

Ama asıl alkış hiç bir zorunluluğu yokken Hazan'ın en zor günlerinden birinde yanına olan beyaz atlı prens Yağız Egemen'e gelsin.

14 - Var Mısın ?



Birbirlerine sıkı sıkı sarılmaları, Yağız'ın Hazan'ın saçlarını okşaması, koklaması, acılarını sarılarak paylaşmaları...

13 - Duygusal Yüzleşme


Çok güzel, heyacanı yüksek bir bölümün ardından tam birbirlerine açılmalarına ramak kalan bir sahne.

Bu bölümü bir bütün olarak çok seviyorum.
Yağız'ın Hazan, Hazan'ın da Yağız için endişelenmesi, ölümle beraber yüzleşmeleri, son anlarında bile birbirlerini düşünmeleri çok güzeldi.
İzlerken en keyif aldığım bölümdü.

Genelde bölümlerde 3-5 dakikalık sevdiğim sahne olur gerisi Yasin, Ece, Yasemin, Fazilet Hanım'ın saçma sahneleriyle dolu olurdu ama bu bölüm fazlaca Yağız ve Hazan içerdiğinden kalbimi çaldı.

12 - İmkansız Zaman Alır


Ooo demek öyle Yağız Bey. 
İmkansız cidden zaman aldı.Bir 50 bölüm kadar çaldınız ömründen ama olsun siz mutlu olun da dafasfdsgsd.

11 - Hazan'ı Yıkan İmalı Sözler


Vee yine Sinan Hazan'ı yıkar geçer, Hazan yine Yağız'ın omzunda ağlar.

10 - Gözlerimi Alamıyorum


Bu bölümlerde zavallı Yağız'ıma o kadar üzülüyordum ki. 
Yanı başında seviyor.
Her dakika görüyor.Ama hiçbir şey diyemiyor, dokunamıyor.
Aşk acısı çekmek en çok sana yakışıyor be Yağızııım! 

9 - Love Story


İşte bütün dizinin özeti.
36 bölüm Hazan Hanım'ın Yağız'a aşık olmasını bekledik ve sonunda oldu.
Güzel oldu.
Baya güzel oldu.
Farah cümleleri kurarken Hazan'ın aklından geçen sahneler aslında bizim de izlerken hep sevdiğimiz sahnelerdi.O yüzden tekrar izlemek, Hazan'ın Yağız ile olan anılarını hatırlamasını görmek keyifliydi.
"Sonunda be!" dedirtti Hazan izlerken.

8 - Aşk Dolu Basket Maçı


Yüzde kocaman bir gülümsemeyle izlenecek bir YağHaz sahnesi.

Herhalde dizi boyunca yan yana en mutlu oldukları iki sahneden biri.
İzlemesi çok keyifli, seyirciyi de eğlendiren bir sahneydi.
Böyle YağHaz sahneleri daha çok olsa ne olurdu be Sırma Hanım?!

7 - Yağız ile Hazan'ın Mutlu Anları


Ve işte dizide yan yana mutlu oldukları sahneden biri de buydu.

Koskoca İstanbul'da başka çocuk esirgeme yurdu yokmuş gibi ikisi de buraya geliyormuş ama neyse mantık aramıyorduk bu dizide.

6- Seni Parçalarım


Offf buralar yangın yeriii!!!

5 - Duygusal Anlar


Yağız'ın Bay Buzdolabı olması fakat Hazan'ın omzunda ağlaması :(

4 - Duygusal Anlar


37. bölümdeki mezar sahnelerinden sonra böyle bir sahne gerekiyordu.
Ölümle beraber yüzleşen, diri diri toprağa gömülen çiftimiz kurtulduktan sonra bir duygusal an yaşamasa olmazdı.

Bunlar da youtube'a sahneleri koyarken isim bulamamışlar galiba hepsine duygusal anlar yazmışlar.

3 - Cesaretin Var Mı ? 


Ve işte bir Ece Çamkıran Egemen eseri. 👊

Helal be Ece sen olmasan biz nereden göreceğiz öpüşme sahnesi falan.

Ama birbirlerine aşık olduklarını anladıkları, güzel bir sahne oldu.
Tokatlı, öpüşmeli, bağırmalı, çağırmalı oooo daha ne olsun?

2 - Son Nefesim


Arkada duyguya uygun şarkı çalan sahneleri çok seviyorum.
Dizinin jenerik müziği de bir yere kadar ama değil mi? Kulak bu da, arada başka müzik istiyor.

Ve tam da bu sahneye uygun  bir şarkı Son Nefesim.
Hazan'ın Yağız'a gitme demek istemesi ama bir yanda diyememesi, elini tutmak istemesi, bırakmak istememesi ama hiç birini yapmaması, Yağız'ın giderken arkasına bakıp sevdiği kızla kardeşini görmesi bu sahneyi benim için özel kılan şeyler.

Bir de şarkı Deniz Baysal'ın sevgilisinin şarkısı. 
İnsanın oynadığı sahnenin arkasında sevgilisinin şarkısının çalması da tuhaf olsa gerek.


1- Biliyorsun


Vee işte 1 numaram!
İlk izlediğim günden beri ben de bağımlılık yapan 42352352 kez izlediğim sahne.
Telefonuma indirdim, arada müzik dinlerken çıkıyor sadece seslerini dinliyorum.Ezberledim artık kelimesi kelimesine.Ayy manyağım galiba ben, kafayı yedim bu sahneyle :(

Sahneyi bu kadar çok sevme nedenlerimden biri de tabiki mükemmel bir Sezen Aksu şarkısı çalması.
Şarkının sözleri sahneye müthiş uyuyor.
Başka şarkı olsa belki bu duyguyu seyirciye o kadar iyi geçiremezdi.
Bu sahneye başka hiçbir şarkı bu şarkı kadar yakışamazdı zaten.
Helal olsun Şükrü Avşar paraya kıymışsın Sezen Aksu şarkısı almışsın safafasf.

Sahneyi eğer şarkının sözlerine dikkat etmeden izlediyseniz bir de gözlerinizi kapatıp sadece  müziği ve konuşmaları dinlemenizi öneririm.
Tabi eğer benim gibi manyaksanız bunu yaparsınız dasfasfasa.

Bir de sahnede Yağız ve Hazan'ın iç sesleri çok duygusal, çok güzel.
Kelimeler, cümleler çok özel.

Bak yazarken yine izleyesim geldi.Gideyim de izleyeyim bari...

Benim izlemekten keyif aldığım sahneler bunlardı. Neredeyse bütün sahneleri koymuşum gerçi.Hepsi benim çocuklarım gibi, hiçbirini ayıramadım dasfafa.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder