22 Temmuz 2018 Pazar

Bir Yeni Dizi : Elimi Bırakma



Selamlar 😊
Yeni bir diziyle tekrar karşınızdayım.
Yaz günlerinin boş tv ekranları biraz biraz dolmaya başladı.Bende de bir mutluluk başladı.


Elimi Bırakma'nın başrollerini Alina Boz ve Alp Navruz paylaşıyor.Alina Boz'u çok sever ve beğenirim.Alp Navruz'u da Sinan Egemen'i sevmediğimden ısınamamıştım ama bu dizide izleyince sevdim.Ama yine ben hiç kimseye aşık olmam diye gezen bir zengin çocuğu malesef sfasgasf





Dizinin konusuna gelecek olursak Amerika'da okuyan Cenk (Alp Navruz) ve Azra (Alina Boz) 'nın uçakta karşılaşıp, bavullarını karıştırmalarıyla yolları keşisiyor.Bavulları değiştirmek için sözleşseler de Türkiye'de döndüklerinde ikisinin de hayatında öyle şeyler oluyor ki bir türlü değiştiremiyorlar.

Cenk, ailesi onun mezun oldu sanarken onun Amerika'daki okuldan atıldığını söyleyince yaşadıkları Azra'nın yaşadıkları yanında biraz hafif kalıyor.


Azra, evine döndüğünde babasının en yakın arkadaşına verdiği borç yüzünden iflasın eşiğine geldiğini görüyor. Her dizide olduğu gibi bir kötü olayın üstüne bin bir tane kötü olay ve aksilikler silsilesi oluyor.Azra  babasını kaybediyor, kardeşiyle sokakta kalıyor.



Azra'nın kardeşi Mert otizimli bir çocuk.Mert'i oynayan çocuk çok yetenekli ve tatlı gerçekten.Önemli rollerdeki çocuklar kötü rol yapınca çok sırıtıyor fakat ben küçük beyimizi çok beğendim.


Azra'nın bir de üvey annesi var ki kendisini Dolunay Soysert canlandırıyor. Kadın nasıl güzel bir kadın ya.Her şey yakışıyor  bir de iyi rol de kötü rol de.Burada tabi ki bir üvey anne olarak kötüyü canlandırıyor. 


Azra'nın babasının ölümünün arkasından ağlaması beni de ağlattı vallahi.
Alinacım hem güzelsin hem yeteneklisin, tebrikler 👏 
Bazı oyuncular gibi sadece güzel olduğun için başrollerde değilsin dasfsafaga.


Dizide Cenk'in küçükken babasıyla yaptığı bir kaza sahnesi var.Cenk sürekli onu hatırlıyor fakat sahne o kadar kötü çekilmiş ki.Arkadaş bir kaza sahnesi çekemeye mi üşendiniz? İkide bir gösteriyorsunuz kaliteli bir sahne çekseydiniz.


Son sahnede Azra, bir kaç günde başına gelen olayları kaldıramayıp kardeşiyle bir binanın tepesine çıkıyor.Hadi kendin intihar edeceksin küçücük çocuğu ne yanında sürüklüyorsun be kızım?
Kardeşi otizimli olduğundan Azra'nın elini tutmuyordu.
Bölümün sonunda kardeşinin "Elimi Bırakma" demesiyle Azra atlamaktan vazgeçiyor.
Dizinin adının buradan gelmesi, "Bakın biz bu adı öylesine koymadık." dercesine adı bir köşeye sıkıştırmaları benim hoşuma gitti.
Bazı dizilerin isimleri sırf bir isim koymak için konulmuş gibi oluyor.


Dizide en çok beğendiğim şeylerden biri başrollerin uyumu oldu.
İkisi bence çok güzel bir çift olmuşlar, yakışmışlar.
Başroller dışındaki oyuncuları da gayet iyiydi.
İlk bölüm gayet güzel aktı, hiç sıkmadı.
Bölüm sonu, diğer bölümü merakla beklememi sağladı.
Azra ve kardeşinin bundan sonra tek başlarına nasıl bir yol izleyeceklerini gerçekten merak ediyorum.
Cenk'in  zengin ve her dizide olan karakterlerden olmasını çok sevemedim.


Alp ve Alina dizileri başlamadan alışveriş merkezinde beraber görülmüşler.Bu hareketler bana biraz reklam koktu.Şimdiler de diziler başlamadan reklam olacak diye değişik değişik yollar deniyor yapımcılar.Bu gayet normal gerçi diğerlerine göre fsafasfas. 


İkinci bölüm fragmanında aile şirketinin başına geçmek istemeyen Cenk'in restorantta bulaşık yıkadığını görüyoruz.Kesin Azra da aynı restoranda aşçı olur.Bu arada Cenk'in arkadaşı Tarık Azra'ya aşık olucak.Azra'nın eski üvey kardeşi de Cenk'e aşık zaten.Off yine bir aşk dörtlüsü o ona, o başkasına aşık dasfasfasf


Yine bir dizinin ilk bölümünü izleyip beğendim, buralarda övdüm ya kesin bir kaç bölüm sonra dizi bozar.
Burada hangi diziyi izlesem sonradan saçmalıyor.İlk bölümle kandırıyorlar beni.
Elimi Bırakma'nın diğerlerine benzememesi dileğiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder