12 Eylül 2017 Salı

Bir Yeni Yakışıklı: Uğur Güneş



Ben aşık oldum! Kime mi? Bkz:


UĞUR GÜNEŞ!

Kendisi daha önce nerede oynamış ne yapmış adı nedir vs. asla bilmeden Diriliş Ertuğrul'un 2. sezon ilk bölümünde bir gördüm aşık oldum. Bizimki ilk görüşte aşk oldu yani anlayacağınız. O beni görmedi ama bu da sayılır bence yani dasfsfas


Diriliş'te görüp aşık olunca bir bakayım nerede oynamış dedim.Sanırım ilk Benim İçin Üzülme dizisinde oynadı.Ben de hep orada oynayanlara aşık oluyorum arkadaş bu nedir? Çağlar Ertuğrul 1, Barış Arduç 2, Uğur Güneş 3. Gerçi Uğurcuğuma olan aşkım bambaşka. Neyse işte Benim İçin Üzülme'de oynadığını hatırlayınca beynimde bir ışık yandı ve annemle diziyi izlerken "Bu çocuk ne yakışıklı.Büke de bunu seveceğine gidip Niyazi ile evleniyor." diyorduk. 


Bir de kendisi için "Hırslı biriyimdir.Kafama koyduğum her şeyi yaparım." demiş.İşte bu bir erkekte en sevdiğim özelliktir.Yaparım dedim mi yapmalı.
Bir de Ankaralı olduğu için İstanbul'daki oyuncular gibi olamıyormuş, zorluk çekiyormuş.Olma canım zaten olma! Başkası olma kendin ol böyle çok daha güzelsiiiinnn...

Espri yeteneği olan, zeki ve güzel kadınlar Uğurcuğumu etkilermiş.Adeta beni tarif etmiş.Demek ki beni bir görse aynı benim gibi o da ilk görüşte aşık olacak sdafafa. Ama sonrasında güzel gözlü ve etkileyici ses tonu olan demiş.Burada kaybediyorum galiba.En iyisi bir yerde görürsem dilsiz taklidi yapayım.Ayy bu yazı yere gidiyor? Ne saçmalıyorum ben???


Kendisi şu sıralar İsimsizler dizisinde Kaymakam Fatih rolüyle rüzgar gibi esiyor.Dizi pazartesileri olduğu için ben geçen sezon izleyemedim.Malum pazartesileri Söz var, İçerde var.Bir de bünyem üçüncü diziyi kaldırmazdı.Ama şu sıralar Uğur Güneş'e aşık olduğum için şimdi diziyi izlememek ayıp olur.Diriliş bir bitsin ilk işim ona başlamak olacak.

Bir arada Trt'nin tv filmlerinden 4 bölümlük Seddülbahir 32 saatte oynamış.Eğer izlemediyseniz izlemenizi tavsiye ederim.Kuvvetli oyuncu kadrosuyla çok iyi bir işti.

Diriliş Ertuğrul izleyen kime Tuğtekin desem "Ölüm sahnesi çok fenaydı." tepkisini aldığımdan merakla ikinci sezonun sonunu bekliyorum.Ancak izlerken kalbim dayanmayabilir. 😐

Ahh Tuğtekinim ahh...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder