18 Şubat 2019 Pazartesi

Bir Yeni Yakışıklı: Alperen Duymaz


Bir yeni yakışıklıyla tekrardan karşınızdayım.
Kendisi pek de yeni sayılmaz ama şu son zamanlarda bir patlama gösterdi.
İzlengeç Kız'dan kaçar mı peki? Aslaaaaa.


Alperen Duymaz'ı ilk dizisinden son dizisine kadar ilgiyle izledim.
Yer aldığı bütün projeleri izledim.
Hatta bazılarını sırf  o var diye izlediğim bile oldu.


Alperen Duymaz 1992, Ankara doğumlu.
Ankara'da tiyatro okurken modellik yapmaya ve reklam filmlerinde oynamaya başlıyor.


İlk kez kendisini Tatlı Küçük Yalancılar'da Cesur karakteriyle görmüştük.
Orada izlerken öyle çok da dikkatimi çekmemişti.
Rolü de küçük olunca benim aklımda pek kalmamıştı.


Ta kiii Acı Aşk dizisinde oynayana kadar...
Bu diziyi bir tek annemle ben izlediğimiz için çok az sürmüştü ama olsun.


Dizinin daha ilk bölümde Alperen'in oynadığı Ali karakterinin sevgilisinin kollarında öldüğü bir sahneyle hem oyunculuğuyla hem de yakışıklılığıyla dikkatimi çekti.
Ben sahneyi şuraya koyayım da bence bir açın izleyin.

Dizinin erkek başrolü aslında Seçkin Özdemir'di ama ilerleyen bölümlerde bence Alperen daha çok ön plana çıktı.
Gerçi çok da ilerleyemedi ve dizi hemen bitiverdi.


Daha sonra kendisini Bodrum Masalı'nda Ateş olarak izledik.
Bence tam anlamıyla tanınması bu diziyle oldu. 
Rol arkadaşı Ezgi Şenler'i de çok sevmiştim ve çok iyi bir ikili olmuşlardı.
Genelde dizileri sadece youtube'dan bir kaç kesit izleyip takip ettiğim için bir ara sadece ikisinin sahnelerini izliyordum.


Bir de Bodrum Masalı'nda Aslı ile Ateş düet yapmıştı.
Ben çok severim bu sahneyi izlemeyi ve dinlemeyi :)


Bir ara psikopat bir rolle Komiser Emrah olarak Çukur'a girdi ama ömrü çok uzun sürmedi, ölüverdi.


Ve şimdi de kendisini Çarpışma'da mükemmel dört başrolden biri olarak, Kerem karakteriyle izliyoruz.


Genelde Kıvanç Tatlıtuğ dizilerini sırf o var diye izlerim ama Çarpışma'yı izlerken Kadir-Zeynep sahneleri beni sıkıyor.Bir an önce Kerem-Cemre sahneleri çıksın istiyorum.
Kerem-Zeynep ikilisine bayılıyorum.Bence onlar ayrı bir dizi bile olabilirdi.
O kadar benimsedim ki gerçek hayattada sevgili olsunlar istiyorum sfasfasfa.
(Ama galiba Melisa Aslı Pamuk ablamızın sevgilisi var.)


Dizinin 7. bölümü yayınlanmadan Kerem'in ve annesinin bu sahnesinin ön izlemesi yayınlandı.
Ön izlemeyi izlerken bile ağladım.
Kerem'in annesiyle hapishane sahnesi ve annesini arama sahnesi de beni ağlatmıştı.
Helal olsun sana Alperen Duymaz 👋


Kıvanç Tatlıtuğ da Alperen Duymaz'ı kendisinin veliahtı olarak görüyor.
Öyle ki abisi Cem Tatlıtuğ'dan Alperen'in menajerliğini üstlenmesini istemiş.
Bence de veliaht olarak çok doğru bir seçim.


Ay biraz da ne kadar yakışıklı olduğundan bahsedelim.
İnstagram'da sürekli köpekleriyle aşırı aşırı iyi fotoğraflar paylaşıyor.
Ve yine her zamanki gibi bu fotoğraflarda da çok yakışıklı.


Ve de çoook tatlı.
Köpekten bahsediyorum ya ben baksanıza nasıl da tatlı fasfasfas.


Alperen Bey, ne yapıyorsunuz gerçekten ne yapıyorsunuz????
Düşmeyelim de ne yapalım biz şimdi?


 Şöyle bir fotoğraf koymuş.
Bunu bile beğendim.
İnsan şunda da yakışıklı çıkar mı yahu?


Son zamanlarda kariyer planlanması çok iyi olan, giderek yükselen Çağatay Ulusoy'un arkasından Alperen Duymaz koşarak gidiyor.
Temennim Netflix'in Muhafız'dan daha güzel dizilerinde yer almasıdır fafasfas.

İyi temennilerimizi de ettikten sonra gidelim bari :)
Yine oturdum bedavadan iki saat ünlü övdüm.
Ama adam da övülecek adam yani...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder