24 Ocak 2019 Perşembe

Ağlamaktan Helak Olunan Sahneler


Ben çok sulu gözlüyümdür.
Dizilerde en küçük bir duygusal sahne bile beni ağlatmaya yeterlidir.
Ama bu duygusal sahnelerde oyunculuğa çok önem veririm.
Sizlerle paylaşacağım sahnelerin ortak özellikleri de mükemmel sergilenmiş oyunculukların olmasıdır.
Oynayan oyuncu bana o hüznü, acıyı, aşkı ya da o anki hangi duyguyu yaşıyorsa, onu hissettiriyorsa damla damla yaşlar akar.

Bazı sahneler var ki gözyaşlarım damla damla değil, sel olup akmış adeta.
Hatta bazen canım böyle hüngür hüngür ağlamak istediğinde açar o sahneleri izler, tekrar tekrar ağlarım.
İnşallah bunu yapan tek mazoşist ben değilimdir sfasfas -değilimdir ya herhalde-
Poyraz Karayel

Bazı dizilerde ağlamaktan helak olunan sahneler o kadar çok ki hangisini seçeceğimi şaşırdım ama Poyraz Karayel şu iki sahne var ki beni ağlamaktan bitirmişti.

43. Bölüm - Ayşegül Bebeğini Aldırıyor


İlki Poyraz'ın babasının Ayşegül'ü bebeğini aldırmaya zorladığı sahneydi.
Bu sahneyi bu kadar güzel yapan en önemli faktörlerden biri arkada çalan müthiş uyumlu şarkıydı.

64. Bölüm - Ayşegül, Poyraz'ın Ölmediğini Öğreniyor


Poyraz'ı öldü sanan Ayşegül'ün onu karşısında gördüğü sahne beni duygusal olarak yıpratan bir sahneydi.
Herhalde paylaşacağım sahnelerden en çok bunu izlemişimdir.
Gerçekten kaç kere izlediğimi bilmiyorum ama her izlediğimde ağlıyorum.

Bir de final bölümünde Ayşegül'ün ölüm sahnesi var.
O sahne de beni çok ağlatan bir sahnedir ama bunlar kadar helak olmamışımdır.

Kuzey Güney

41. Bölüm - Ali'nin Ölüm Sahnesi


Kuzey Güney aşırılar aşırısı sevdiğim bir diziydi.
Ağladığım çok sahne olmuştur ama beni helak eden tek sahne Ali'nin ölüm sahnesidir.

Kara Sevda

Yahu bir dizi her bölüm mü ağlatır?
Kara Sevda ağlatıyordu.

50. Bölüm -Deniz Tehlikede 


En sevdiğim kötü karakter Emir Kozcuoğlu bu sahnede cidden kötülüğünü en üst seviyede yaşayarak Nihan'a korkunç bir oyun oynamıştı.

70. Bölüm - Kemal'in Ölüm Sahnesi


En çok ağlatan tabi ki final bölümündeki Kemal'in ölüm sahnesiydi.
Kara Sevda gibi bir diziye mutlu son zaten yakışmazdı.

Bu iki sahneyi de  her izlediğimde Neslihan Atagül'ün oyunculuğunu ayakta alkışlamak isteği geliyor içimden.

Suskunlar

Suskunlar'ın her bölümü bizi ağlamaktan kör etmek için çekilmişti zaten.
Ama bir sahne var ki tüyleri diken diken ediyor.


İçerde 

36. Bölüm - Sarp ile Umut'un Kavuşması 


İçerde aşırı severek ve heyacanla izlediğim bir sahneydi.
Şu sahneyi tam 36 hafta bekledik be OTUZ ALTI HAFTA!!!!

31. Bölüm - Melek Ölüm Sahnesi


Ya Aras Bulut İynemli sen insan mısın? İNSAN MISIN?
Bu nasıl rol yapmaktır?
Sen buralarda harcanıyorsun cidden harcanıyorsun canımmm♡

Vatanım Sensin

2. Bölüm - Cevdet ve Hilal karşı karşıya


Bu dizide beni ağlatan o kadar çok sahne oldu ki hangisini seçeceğimi şaşırdım.
Hilal her şiir okuduğunda benim ister istemez gözlerim dolardı.
Sonra beni ağlatan ilk sahneyi seçmek istedim.
Hilal'in ilk şiir okuduğu sahneyi...
Beni Hilal'e hayran bırakan ilk sahneyi...

49. Bölüm - İstiklal Marşı Yazıldı!


Dediğim gibi bu dizide o kadar güzel sahneler var ki içlerinden en özel olanı seçmek istedim.
İstiklal Marşı'nın ilk yazılışını ve halka okunuşunu anlatan bu sahne o kadar güzel düşünülmüş ki...

Söz

12. Bölüm - Askerlikten İhraç Edildik


Söz'de de yine çok üzücü sahneler, bölümler var ama beni en çok üzen Keşanlı'nın "Ben üniformam olmadan yaşayamam." deyip ağladığı sahne olmuştu.

Kadın

Beni en çok ağlatan diziyi en sona bırakmak istedim.
"Kadın" sadece beni ağlatmıyor.
Kalbime dokunuyor.
Bir diziyi, bir kurguyu insan nasıl kalbinin taa en derininden hisseder?
O kadar hissediyorum ki.

Kadın bazen beni yaşanan güzel şeylerle bile ağlatıyor.
Bazen Bahar, Enver Dede, Dorukcum o kadar güzel şeyler söylüyorlar ki onların sözleri bile beni ağlatmaya yetiyor.

1. Bölüm - Bahar'ı Korkutan Olay


İlk bu sahnede Bahar'ın nasıl zorlukların üstünden geldiğine şahit oluyoruz.
Yine bu dizide de ilk bu sahne beni ağlattı.

36. Bölüm - Sarp Gerçekleri Öğreniyor


Caner Cindoruk için bir alkış lütfen!!!!!!! 👏 

37. Bölüm - Sarp Çocuklarına Kavuşuyor


Caner Cindoruk çok iyi bir oyuncu, buna tamam.
Ama Nisancım, Dorukcum siz daha küçücüksünüz.
Onların yaptığı bu oyunculuğu yapamayan koskoca insanlar var.

Çarpışma


Henüz Çarpışma 7. Bölüm yayınlanmadı.
Şu sahne ön izleme olmasına rağmen beni ağlattı.
Arka fonda Sezen Aksu çalması zaten yetiyor.
Bu arada Alperen Duymaz yeni favorim. 💖

Evettt, siz de benim gibi mazoşistseni ve böyle sahneleri izleyip izleyip ağlamayı seviyorsanız buyrun size misler gibi ağlamaklı sahneler.
Ağladıkça beni hatırlarsınız dasdasfas.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder