15 Ocak 2018 Pazartesi

Dizilerdeki Darısı Başımıza Dedirten Evlenme Teklifleri

Dizilerde en sevdiğim mutlu sahneler açık ara evlenme teklifi sahneleri.İzlemekten büyük keyif alıyorum.Hatta bazılarını izlerken mutluluktan ağlamışlığım var.
İşte o çok sevdiğim, açıp tekrar tekrar izlediğim evlenme tekliflerini bir sıralayayım dedim.Bazıları bakıldığında çok daha planlanmamış, mükemmel olmayan teklifler ama aynı zamanda hafızalardan silinmeyen efsane çiftlerin en mutlu anları.

10-Asmalı Konak - Seymen&Bahar

Daha ben dizi nedir bilmez, anlamazken bütün Türkiye'nin deli gibi izlediği diziydi Asmalı Konak.Annemlerin dediğine göre Asmalı Konak başladığında sokakta insan bile kalmazmış.Eski bir dizi diye ben eksik kalır mıyım? Tabiki izledim Seyman Ağa ve Bahar aşkını.Seymen Ağa daha ilk bölümde, tanıştıktan 3 gün sonra (5 de olabilir tam hatırlamıyorum dasfas) New York'da evlenme teklif etmişti.Bahar "Evim neresi bilmiyorum." dediğinde "Seni evine götürmeye geldim." dedi ve hoop Kapadokya. 

Efsaneler unutulmaz.



9-Doktorlar - Levent&Ela

Bir Seymen Ağa&Bahar aşkı gibi olmasa da efsane bir çift de Levent ve Ela'ydı.Doktor Levent Ela'yı önce bütün hastaneye rezil edip, sonra kendini affettirmek için konuşma yapıp, ardından bir de evlenme teklif etmişti.
Tabi bu teklifi ettikten sonra düğün günü Ela'yı terk etti şerefsiz dasfafas.
Ağlaa kalbiim ağlaaaa...



8-Poyraz Karayel - Sefer&Sema

"Şimdi ya o yüzüğü parmağına takarsın.Bu bir seçenek. Ya da kafama sıkarsın.Bu da bir seçenek."

Bu çiftin her şeyleri ayrı güzeldi:İlanı aşkları, evlenme teklifleri, evlenmeyip masada bırakmaları, ölmeleri, acı çekmeleri...
Ooo daha neler var neler...
Tam Sefer ile Sema'ya yakışan, çok orjinal bir teklifti.


7-Diriliş Ertuğrul - Ertuğrul&Halime

"Gönlümün sultanı, çocuklarımın anası, ömrümün candaşı ol."

Bu cümleleri çok sevmiştim.İzlerken çok etkilenmiştim.
Ertuğrul, Halime'yi nasıl güzel seviyor.



6- Çalıkuşu - Kamran&Feride

Çok fazla Çalıkuşu izleyen biri değildim ama Kamran ve Feride'nin atışmalarını çok severdim.Atışmadıkları nadir sahnelerden biri de evlenme teklifi sahnesiydi.

Resmen Burak Özçivit 2 yıl öncesinden evlenme teklifi provası yaptı.Dizide daha güzeldi vallahi Fahriye'cim.Ben senin yerinde olsam açar açar bunu izlerdim.Ay şimdi böyle deyince de ben merak ettim.Acaba bunlar akşamları oturup  "Çalıkuşu açıp, izleyelim.Bakalım güzel oynamış mıyız beraber?" diyorlar mıdır? Ben olsam derim de çünkü dsfafgafa. 


5-Kara Sevda Kemal&Nihan

"Yeniden sana doğdum.Seninle doğdum."

Kemal ve Nihan dibine kadar kara sevdaydı.İlk bölümde de Kemal'den bir evlenme teklifi izliyoruz ama o ne bu kadar güzel ne de sonucu mutluydu.Kemal ile Nihan'ın böyle aşık aşık birbirlerine bakıp Mecnun gibi konuşmaları bazen beni sıksa da bu sahne çok iyiydi.

"-Benimle evlenir misin?
-Seninle ölürüm bile."



4-Çukur - Yamaç&Sena

Aha bir tane daha Seymen Ağa vakası.Tanıştıktan 2 gün sonra evlenme teklif edip aynı gün içinde evlenen bir çiftimiz.Hem de Paris'te.Yamaç, Sena'ya "Yarın evleneceğiz." derken çok ciddiydi oysa ki. 😊



3- Söz -Yavuz&Merve

Yavuzcuğum ilk bölümde Merve'ye güzel, polisli, ekşınlı falan bir evlenme teklifi hazırlamıştı ki kızcağız 5 dakika sonra ölüverdi.Zaten dizide bir kişinin mutlu olma süresi maksimum 5 dakika.Fazla mutlu olunca adamlar eşlerini yanlışlıkla vuruyorlar.Öyle de seyircisini üzmeye yemin etmiş bir dizi Söz.Olsun varsın biz üzülsek de sevinsek de izleriz Söz'ümüzü.İçimde mahalle delikanlısı mı var ya bu ne fafsdfgsg.  

Bu arada kız da Yavuz'un yanına hiç yakışmıyordu.Allah yaratmış çirkin de demek istemem ama suratı kurbağa gibi.Başka kız mı bulamamışlar? (Çirkin demek istemem ama kurbağa gibi derim.)



2-Kuzey Güney - Kuzey&Cemre

"Ben artık sen olmuşum.Sana karışmışım.Ben artık seninle bir şeyim."

Kuzey Güney izleyecisi bu sahneyi ne kadar çok bekledi.Ancak 74 bölüm sabrettik, inandık ve sonunda izledik.
Bu sahnede  o kadar güzel konuşmuştu ki sürekli açar, izler, ağlarım.
Bak şimdi yine izledim, yine ağladım.Soğan gibi bir etkisi var üstümde, bahsederken bile gözüm dolar.

Bu Kuzey'in Cemre'ye ilk evlenme teklifi değildi.Kendisinin bir gece kapısına dayanıp "Kalk yarın evleniyoruz." demişliği var ama bu kez "Ayı gibi sormadım bak." diyerek kurtarıyor kendini.

Bir de o sıralar Mehmet Erdem-Hakim Bey çok modaydı.Kuzey Güney'de her sahnenin arkasına bunu yapıştırıyorlardı kavuşamayanların şarkısı diye.Tamam anladık da kavuşuyorlar abi işte ne hala Hakim Bey çalıyorsun?

Off off ne güzel diziydi, ne güzel sahneydi bee!


1-Poyraz Karayel - Poyraz&Ayşegül

"Evlen benimle Ayşegül.Mutlu olalım."

Sen nasıl bir delisin Poyraz Karayel?

Evlilik teklif etmek için balkondan aşağı atlamak nasıl bir deliliktir? Üstelik hamile olan Ayşegül'e yaptığı için kızcağız korkudan bayılıvermişti.

Gerçi Poyraz Karayel'den de mum ışığında yemekli, tektaşlı evlenme teklifi beklenmezdi.Ona has, kimsenin yapmadığı, delice bir şey olmalıydı.



Bonus:Delibal

"Senin bütün ömrüne talibim."

En sevdiğim aşk filmlerinden biri olan Delibal'ın en sevdiğim sahnesi de evlenme teklifi sahnesidir.
O kadar güzel bir evlenme teklifi ki bonus olarak koymak istedim.




Darısı tüm bekar kızlarımızın başına dasfsadfsad
👰👰👰👰👰

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder