24 Ekim 2018 Çarşamba

İstanbullu Gelin Müzikleri





Dizi müzikleri, arka fonda çalan şarkılar diziler için çok büyük bir tamamlayıcı olduğunu düşünüyorum.
Çalan bir melodi, bir şarkı seyircinin sahnenin içine girmesini çok daha kolay bir hale getiriyor.

Bence bu işi en iyi yapan işlerden biri İstanbullu Gelin.
 Her bölüm mutlaka bir iki şarkı yer alıyor dizide.Bu şarkılar bazen eski bazen yeni oluyor ama her zaman sahneye cuk oturuyor.

Kimi zaman herkesin bildiği şarkıları çalıyorlar. Kimi zaman kimseni bilmediği eski bir şarkı oluyor çalanlar. Bazen ise yeni jenerasyondan çok da bilinmeyen bir müzisyenin yeni şarkısını dinletiyorlar bize.

Ben dizide her hafta çalan şarkıları çok severek dinliyorum.Hatta Spotify'da "İstanbullu Gelin" çalma listem bile var.  
O listeden en sevdiklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.

Ahmet Ali Arslan - İçimde Bir Dağ



İrem Candar - Gül ile Akide



Sema Moritz - Hasret


Karsu - Bırak Beni Böyle


Emir Can İğrek - Beyaz




Sufle - Pus


Güler Özince - Merkür Retrosu


Ezginin Günlüğü - Yastıklı Şarkı



Ülkü Aybala Sunat - Bekler İnsan



Zülfü Livaneli - Kardeşin Duymaz


Fazıl Say - İnsan İnsan



Arada seçtikleri bu güzel şarkıları Aslı Enver'in sesinden dinliyoruz.Şahsen ben şarkı kime aitse onun sesinden dinlemeyi tercih ederim ;) 
 Aslı Enver'i aşırı aşırı beğenirim ama sesi için aynı şeyi diyemeyeceğim dasfasas.
İlerleyen bölümlerde keşke Özcan Deniz'den de bir şarkı dinleyebilsek Aslı Enver'in aksine Özcan Deniz'in sesini beğeniyorum.

İlerleyen bölümlerde yine bunlar gibi güzel şarkılar çalmaları dileğiyle...

2 yorum:

  1. Ben de çok seviyorum İstanbullu Gelin'in müziklerini. Bu dizi sayesinde az bilinen bir sürü güzel şarkı keşfetmişimdir. Hatta şu sıralar Karsu Bırak Beni Böyle'yi çok dinliyorum. Bir arada Yastıklı Şarkı'ya kafayı takmıştım. İyi bari yalnız değilmişim. :))

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, ben de İstanbullu Gelin'de çalan şarkılara bayılıyorum. :))

    YanıtlaSil